اشكانيان
 
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

در موقع خريد يخچال فريزر علاوه بر درنظرگرفتن هزينه و طبقه‌بندي دستگاه مقدار فضايي كه اشغال مي‌كند و مصرف برق را هم بايد در نظر گرفت. علاوه‌برآن يخچال فريزر دستگاه و وسيله است كه به‌سادگي و راحتي چندين سال در خانه يا محل كار از آن استفاده مي‌شود بنابراين خوب است كه در خريد يخچال فريزر دقت كنيد و يك يخچال فريزري را انتخاب و خريد كنيد كه براي شما و خانواده و يا محل كارتان مناسب باشد.در ادامه مطالب قصد داريم كه مهم‌ترين و كليدي‌ترين راهنماي خريد يخچال فريزر كه لازم است براي خريد يخچال فريزر خوب و مناسب در قالب يك راهنماي خريد يخچال فريزر براي شما عزيزان توضيح دهيم. اما اگر به دنبال بهترين يخچال فريزر موجود در بازار مي گرديد توصيه ميكنم حتما مقاله زير رو مطالعه كنيد.


فهرست مطالب


راهنماي خريد يخچال فريزر : 1- هزينه و قيمت

درباره خريد يخچال فريزر، معنا و مفهوم هزينه و قيمت مقدار كمي با كالاهاي ديگر فرق مي‌كند در هنگام خريدكردن يك لپ‌تاپ و يا گوشي موبايل، كالاي خريداري شده به‌اندازهٔ هزينه‌اي كه براي آن صرف كرده‌ايد ويژگي و قابليت‌هاي خاصي را در اختيار شما قرار مي‌دهد ولي با صرف كردن هزينه بيشتر نمي‌توانيد قابليت‌هاي ديگري را جز آن انتظار داشته باشيد ولي درباره يخچال مقدار هزينه‌اي را كه براي خريدن يك دستگاه مي‌پردازيد به جز امكانات و رفاه بيشتر براي شما به‌عنوان يك سرمايه‌گذاري محسوب مي‌شود.

يخچال فريزر

يخچال‌ها از نظر مصرف انرژي طبقه‌بندي‌شده‌اند يخچال‌هايي كه در رتبه اول قرار دارند ميزان مصرف انرژي آنها بسيار پايين مي‌باشد ولي يخچال‌هايي كه در رده دوم قرار دارند ميزان مصرف انرژي آن در حد متوسط و يخچال‌هاي كه در درجه سوم قرار دارند ميزان مصرف انرژي آنها بسيار بالا مي باشد و اين يك مسئله مهمي مي‌باشد چون كه يخچال فريزرها در طول ساليان دراز در منزل و محل قرار مي‌گيرد باعث مي‌شود. براي شما كه به دنبال آشنايي با بهترين يخچال فريزر ها هستيد. آيا با جديدترين تلويزيون هاي ال جي آشنا شده‌ايد؟ البته براي كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد مقاله راهنما خريد تلويزيون ال جي را بخوانيد.

تاثيرات رده بندي يخچال ها:

كه بر روي قبض برق تأثير داشته باشد. علاوه‌برآن چون قطعات الكترونيكي و قطعات مكانيكي بيشترين در يخچال‌ فريزرهاي مدل رده‌بالا وجود دارد استهلاك آن كمتر بوده و در نتيجه شما هزينه كمتري را براي تعمير و سرويس كردن يخچال فريزر پرداخت مي‌كنيد به همين دليل است كه مقدار هزينه‌اي را كه براي خريد يخچال‌ فريزرهاي رده‌بالا مي‌پردازيد به‌مرورزمان به شما برگشت داده مي‌شود.

از اين موضوع گذشته اصلي‌ترين و مهم‌ترين دليل براي خريد يخچال فريزر مانند هر نوع كالاي ديگر هزينه و قيمتي است كه شما براي آن در نظر گرفته‌ايد. امكان دارد كه شما ساعت‌ها تحقيق كنيد و براي اين كار زمان مصرف كنيد و يخچال فريزر مورد نظرتان را انتخاب كنيد و بعد از آن متوجه شويد كه قيمت آن چندين برابر هزينه‌اي است كه شما براي خريد يخچال فريزر در نظر گرفته‌ايد

 
 
 
مقايسه جامع تلويزيون ال جي و سامسونگ
 

مخصوصاً اگر نظر قيمت بسيار بازه گسترده دارد و از يخچال فريزر چند ساعت هزارتوماني شروع و چند ميليون‌توماني ادامه دارد بنابراين بهتر است كه قبل از اينكه بخواهيد شروع به كار كنيد مشخص كنيد كه دقيقاً چه مقدار هزينه را براي خريد يخچال فريزر در نظر گرفته‌ايد.

در گام دوم قرار است نوع يخچال هاه را بررسي كنيم اگر ميخوايد با انواع يخچال فريز بيشتر آشنا بشيد، حتما توصيه ميكنم با خواندن اين مقاله خيال خود را از بابت خريد يخچال فريزر راحت كنيد. براي شما كه به دنبال آشنايي با بهترين ظرفشويي هاي سامسونگ هستيد.آيا با جديدترين ظرفشويي هاي سامسونگ آشنا شده‌ايد؟ البته براي كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد مقاله راهنما خريد ماشين ظرفشويي سامسونگ را بخوانيد.

2- رده‌بندي و كلاس يخچال‌ فريزرها

اين دسته‌بندي مي‌تواند يك عامل كليدي براي هزينه نهايي و راهنماي كاملي براي خريد يخچال فريزر براي تصميم گرفتن شما خريداران عزيز باشد.قيمت و تفاوت اين كلاس‌ها بسيار زياد مي‌باشد به‌گونه‌اي كه فروشنده‌هاي انواع يخچال فريزر غالباً در فروش يك كلاس خاص و ويژه از يخچال مشغول فعاليت هستند.

يخچال‌هاي ميني يخچال‌هاي كوچك كه با اسم‌هاي مختلف و گوناگوني مانند ميني يا هتلي يا كامپكت نيز شناخته شده‌اند كه بيشتر براي دفاتر كوچك و اداري و يا خوابگاه‌ها مناسب هستند. اين مدل از يخچال‌ها هم فضاي كمي را اشغال مي‌كنند و همين كه قيمت كمتري را دارند البته بايد يادآوري كرد كه هيچ‌گونه فناوري خاص و نو و جديدي در ساخت اين يخچال‌ها مورداستفاده قرار نمي‌گيرد، پس در خريد يخچال فريزر خود دقت كنيد.

يخچال فريزر

معمولاً مصرف انرژي بسيار بالا و سروصدا و از نظر كيفيت ساخت نسبتاً پاييني را دارا هستند.اين‌گونه از يخچال‌ها معمولاً يك قسمت به نام يخدان دارند كه مي‌شود از آن براي فريز كردن مواد غذايي و يخ استفاده كرد توجه داشته باشيد كه انجام داد در اين قسمت در دماي معمولاً نزديك به سفر انجام مي‌گيرد و براي نگه‌داشتن مواد در حالت انجماد براي زمان طولاني مورداستفاده قرار نمي‌گيرد و مناسب نمي‌باشد.

مشكل جدي و اصلي در يخ‌بندان‌هاي ميني برفك زدن است؛ ولي در گروه كامپكت دستگاه‌هاي فريزر به طور تنها هم توليد مي‌شود و فضايي كه در داخل آن وجود دارد به كشورهاي كوچك و بزرگ تقسيم‌بندي مي‌شود.

يخچال و فريزر كمبي يا بالا و پايين:

به‌طوركلي از رايج‌ترين نوع يخچال‌هايي كه در بين افراد وجود دارند مدل يخچال‌هاي است كه فضاي بين يخچال و فريزر به‌واسطهي خط افقي از هم تفكيك شده است. اين مدل يك نوع يخچال كلاسيك به‌حساب مي‌آيد و معمولاً براي افرادي مناسب است و مورداستفاده قرار مي‌گيرد كه فضاي كمتري را براي اين يخچال دارند و قصد دارند از اين فضا بيشترين استفاده را داشته باشند.

اين مدل از يخچال‌ها براي كساني كه مي‌خواهند هزينه زيادي را بپردازند و براي افرادي كه داراي خانواده‌هاي كم جمعيتي هستند انتخاب خوب و مناسبي است. در اين مدل يخچال‌ها دو نوع است كه در بعضي از آنها يخچال در بالا و فريزر در پايين قرار دارد و در مدل ديگر برعكس يعني يخچال در پايين و فريزر در بالا قرار گرفته است. براي شما كه به دنبال آشنايي با بهترين يخچال فريزر ها هستيد. آيا با جديدترين تلويزيون هاي شيائومي آشنا شده‌ايد؟ البته براي كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد مقاله راهنماي خريد تلويزيون شيائومي را بخوانيد.

 
 
 
راهنماي خريد جهيزيه + بررسي 5 نكته طلايي و مهم در هنگام خريد
 

فريزر پايين يا فريزر بالا:

به‌طوركلي فريزر در دو گروه مختلف است و تفاوت‌هاي گوناگون و مختلف و مهمي با همديگر دارند؛ نكته اول اينكه اندازه گنجايش فريزر به يخچال در مدل و نوع فريزر پايين در برابر مدل‌هاي فريزر بالا تقريباً بيشتر است و نكته دوم اينكه در فريزرهاي بالا به صورت طبقه‌بندي است و معمولاً كشو استفاده نمي‌شود زيرا علاوه بر اينكه قراردادن مواد غذايي در آن بسيار سخت است باعث مي‌شود كه به دليل سنگيني كشوها امكان افتادن كشو بر روي افراد وجود دارد و از سويي ديگر در فريزرهاي پايين معمولاً تمام طبقات به صورت كشو ساخت مي‌شود

تا گذاشتن و برداشتن بسته‌بندي‌ها و مواد غذايي آسان‌تر و راحت‌تر براي افراد باشد. به همين خاطر بسته‌بندي و اندازه استفاده و مقدار موادي كه به طور معمول در يخچال و يا فريزر مورداستفاده قرار مي‌گيرد؛ براي يكي از اين دو كلاس اولويت دارد. پس در خريد يخچال فريزر هاي به نوع فريز دقت كنيد.

يخچال‌هاي سايدباي‌سايد:

يخچال‌هاي سايدباي‌سايد از نوع و مدل‌هاي بزرگ هستند كه به‌وسيله يك خط عمودي از وسط نصف شده‌اند و يخچال در يك طرف و فريزر در طرف ديگر قرار گرفته است. برخي از فروشگاه‌ها به دليل اينكه اين‌گونه از يخچال‌ها در بين مردم بسيار محبوب شده‌اند به صورت تخصصي فقط يخچال‌هاي سايدباي‌سايد را مي‌فروشند. اين مدل از يخچال‌فريزرها كه در آغاز به‌واسطه شركت‌هاي آمريكايي توليد شدند، در دهه‌هاي گذشته از فرهنگ تركيب كردن دستگاه‌ها نشاط گرفته‌اند

يخچال‌هاي سايدباي‌سايد

و برعكس بسياري از دستگاه‌هاي ديگري كه با هم تركيب شده‌اند يك تجربه خوبي را به وجود آورده‌اند؛ اگرچه به صورت معمول مخالفاني را هم دارد و قصد ندارند كه ديدشان را به نوع جديد اين يخچال‌فريزرها تغيير دهند. در مدل‌هاي جديد گنجايش يخچال و فريزر بسيار زياد است، اما به دليل طراحي و پمپ دستگاه در لحظه اول به نظر كوچك مي‌آيد.

فضاي طراحي شده يخچال به‌اندازه اصلي مي‌شود قابلمه، بطري، ظروف كوچك و بزرگ، ديس و غيره را در آن قرارداد اما قراردادن يك كيك تولد به بزرگ در آن به‌سختي انجام مي‌گيرد و يا حتي ممكن نمي‌باشد.در اين باره ديدگاه‌هاي اشتباه و منفي نيز وجود دارد كه به اين مطلب اشاره مي‌كند كه برداشتن و گذاشتن مواد غذايي در يخچال و فريزر سخت است ولي تجربه نشان داده است كه اين يك مطلب اشتباهي است و اين‌گونه نيست.

ويژگي و خصوصيات يخچال فريزر يايد باي سايد:

يكي از ويژگي و خصوصيات ظاهري كه در خريد يخچال‌ فريزرهاي سايدباي‌سايد موثر است، داشتن يخ‌ساز و آب‌سردكن در قسمت بيروني بر روي درب در قسمت فريزر نصب شده است. بيشترين مصرف انرژي براي يخچال‌هاي سايدباي‌سايد مربوط به قسمت يخچال و آب‌سردكن مي‌شود؛ ولي به‌شرط اينكه كاربر از يخ‌ساز استفاده كند.

معمولاً كساني كه از يخچال‌هاي سايدباي‌سايد را مورداستفاده قرار مي‌دهند سبك زندگي خود را دارا هستند. اين‌گونه افراد معمولاً به متنوع بودن مواد غذايي اهميت بسيار زيادي مي‌دهند و از غذاهاي كم‌حجم استفاده مي‌كنند به طور معمول در يخچال نوشيدني‌هاي گوناگون و متنوعي را نگه مي‌دارند و از آن هم بسيار زياد استفاده مي‌كنند.

 
 
 
تلويزيون‌هاي پرچمدار سامسونگ چه امكاناتي دارد؟ + بررسي فناوري‌هاي مورد استفاده در تلويزيون Qled سامسونگ
 

معمولاً در گروه جديد كالاهاي ۴ يا ۵ به صورت درهم عرضه مي‌شود كه در بازار سنتي ايران و مابين خريداران آن به نام يخچال سايدباي‌سايد شناخته شده است. اين گروه كالاهايي كه همه امكانات يخچال سايدباي‌سايد قديمي را دارند اما در قسمت يخچال فضاي بيشتري را نسبت به فريزر دار هستند.

يخچال فريزر دوقلو:

در بعضي از كشورها يخچال‌فريزرهاي دوقلو به‌عنوان يك زيرمجموعه از يخچال‌فريزرهاي سايدباي‌سايد شناخته شده اند. اين نوع از يخچال‌ها دو قسمت جدا از هم يكي يخچال و ديگري فريزر را شامل مي‌شوند كه به دو صورت مي‌شود از آن استفاده كرد هم مي‌شود آنها را كنار هم قرارداد و مانند يخچال سايدباي‌سايد استفاده كرد و هم مي‌شود آنها را كاملاً از هم جدا كرد و مي‌توان آنها را به صورت جداگانه خريداري كرد در اين مدل از يخچال‌فريزرها كار اصلي فريزرها منجمد كردن است و در قسمت فريزر يخ‌ساز و يا آب‌سردكن وجود ندارد و معمولاً به‌جاي استفاده كردن از طبقه از كشو استفاده مي‌شود و هيچ‌گونه شباهتي با يخچال سايدباي‌سايد ندارند.

يخچال‌هاي درب فرانسوي:

معمولاً يخچال‌هاي درب فرانسوي شامل دو درب به صورت كشيده در قسمت بالا و دو يا سه كشو در قسمت پايين هستند كه حداقل يكي از اين كشورها به فريزر اختصاص دارد اين مدل از يخچال‌ها در مقايسه با يخچال‌هاي مدل‌بالا و پايين از لحاظ صرفه‌جويي در استفاده كردن از فضا در سطح پايين‌تري قرار گرفته‌اند و مقدار فضايي را كه اشغال مي‌كنند غيرقابل‌استفاده مي‌باشد اما افرادي كه از آن استفاده نمي‌كند به‌اندازه كافي جا براي نگهداري مواد غذايي دارند و با كمبود جا روبرو نيستند.

يخچال‌هاي درب فرانسوي

براي خريد يخچال فريزر هاي درب فرانسوي بهتر است با مزايا آن آشنا شويد. از مزاياي اين‌گونه يخچال‌ها مي‌توان به درب‌هاي آن كه به صورت كشيده است اشاره كرد اين دو در آنها دو مزيت اصلي را دارا هستند؛

اول اينكه براي دسترسي پيداكردن به مواد غذايي موردنظر فقط مي‌توان در نيمي از يخچال را باز كرد كه همين كار باعث مي‌شود كه انرژي كمتري را مصرف كند و بحث مصرف انرژي خود يك موضوع بسيار مهمي است و دوم اينكه براي باز شدن درها و فضاي زيادي را نمي‌خواهد و فضاي كمتري را مي‌گيرد.

3- گنجايش، اندازه و ابعاد يخچال فريزر

فارغ از دسته‌بندي و رده‌بندي يك انواع يخچال‌ها، بيشتر يخچال‌ها با گنجايش مختلف و گوناگوني عرضه مي‌شوند معمولاً اين اعداد با واحدهاي ليتر يا فوت اندازه مي‌گيرند.

نشان‌دهنده همه فضاي قابل‌استفاده در يخچال ظرفيت آن است. معمولاً شركت‌هاي سازنده انواع يخچال گنجايش همه دستگاه را مقداري بيشتر از ميزان واقعي آن در نظر مي‌گيرند؛ به همين خاطر بهتر است كه در موقع خريد با گنجايش موردنظر يخچالي را تهيه كنيد كه ظرفيت واقعي كه مدنظر آنها هست بيشتر از ظرفيت اسمي آن باشد.

ابعاد يخچال فريزر

يك فاكتور مهم كه خودبه‌خود مي‌تواند خريد يخچال فريزر را منتفي كند گنجايش يخچال است. در گام نخست بايد ابتدا فضايي موردنظر كه در آشپزخانه براي يخچال در نظر گرفته‌ايد را بررسي كنيد و بعد به سراغ يخچال موردنظر خود برويد و مورد دوم اينكه براي اينكه يخچال كارايي بهتري داشته باشد و سيستم خنك‌كننده آن به‌خوبي عمل كند

 
 
 
راهنماي خريد تلويزيون سوني + بررسي قابليت قفل كودك تلويزيون سوني
 

دو طرف و پشت يخچال بايد چند سانتي‌متري خالي باشد تا بتوانند هوا به‌خوبي در آن جريان داشته باشد همچنين بستگي به نوع رده‌بندي يخچال براي باز شدن كامل درب‌ها يك فضاي بايد در نظر گرفت و فاصله تا ديوار و يا كابينت براي هواكشي در دستگاه موردنظر را بايد رعايت كرد.

4- قابليت و امكانات يخچال فريزر

استفاده از قابليت‌ها و امكانات چند سالي است كه يخچال‌ها هم مانند ديگر لوازم‌خانگي با دنياي فناوري جديد آميخته شده‌اند و يكي از موضوعات مهم در خريد يخچال فريزر به حساب مي آيد. در چند سال قبل افراد فقط از يخچال نگه‌داشتن مواد غذايي تازه و خنك نگه‌داشتن آن را انتظار داشتن ولي در حال حاضر اين لوازم‌خانگي، در نمايشگاه‌ها به يكي از ستاره‌هاي اصلي در فناوري CES تبديل شده است.

تمامي شركت‌هاي سازنده يخچال و كوشش مي‌كنند كه فناوري بيشتر و زيادي را در مدل‌هاي رده‌بالا مانند يخچال‌هاي سايدباي‌سايد و در مدل فرانسوي بگنجانند. يكي از دلايل ويژه و اصلي اختلاف هزينه و قيمت بين اين مدل يخچال‌ها با انواع ديگر همين موضوع مي‌باشد.در ادامه مطلب به تعدادي از اصلي‌ترين و مهم‌ترين امكانات كه در يخچال‌ها وجود دارد اشاره مي‌كنيم كه در موقع خريد يخچال فريزر آن را بايد در نظر داشته باشيد.

 آبريز بيروني:

يكي از وسيله‌هاي محبوب و پرطرف‌دار در بين خريداران اضافه‌شدن اين ابزار به انواع يخچال‌ها است. آبريز بيروني معمولاً بر روي يكي از درب‌هاي يخچال و يا فريزر اضافه مي‌شود كه قابليت قراردادن يخ و آب سرد را در اختيار كاربر دارد؛ ولي بايد به اين نكته اشاره كرد كه وجود اين وسيله خود مي‌تواند يك عيب براي يخچال به‌حساب آيد زيرا مي‌توان به‌عنوان‌مثال به كم شدن فضاي داخلي فريزر و يخچال اشاره كرد و همچنين مصرف انرژي را به صورت چشمگيري افزايش مي‌دهد.

 آبريز بيروني

آبريزها به دو صورت بر روي دستگاه نصب مي‌شوند.مدل اول به صورت ابتدايي مخزن آبي كه در يخچال قرار دارد به صورت دستي پر شده و بعد از سرد شدن در دماي يخچال با فشار دادن اهرم و يا دكمه‌اي كه در قسمت بيروني در، قرار گرفته است آب سرد و خنك را در اختيار افراد قرار مي‌دهد.

در دسته مدل‌هاي پايين‌تر به طور معمول آبي كه در اين مخزن‌ها قرار مي‌گيرد و بوي نامطبوع دارد و يا طعم آن عوض مي‌شود به جز مخازني كه داراي فيلتر مناسب و داراي درپوش و يا واشر هستند. مدل يخچال سايدباي‌سايد كه يخ‌ساز و آبسرد كن روي در فريزر نصب شده است بايد حتماً به شير آب شهري وصل شود.

 فضاي Door-in-Door:

در مدل يخچال‌هاي كه اين قابليت را دارا هستند بر روي در اصلي يك در فروش وجود دارد به اين صورت دسترسي پيدا كردم به مخزن امكان‌پذير است كه معمولاً بطري‌هاي نوشيدني و انواع آبميوه‌ها و سس ها در آنجا قرار گرفته است و براي استفاده كردن از آنها نيازي به بازكردن كامل در يخچال نيست و فقط با بازكردن اين در كوچك مي‌توان به آنها دسترسي پيدا كرد اين نوع طراحي بر روي يخچال باعث مي‌شود كه مصرف و هزينه برق در درازمدت كاهش يابد.

 
 
 
راهنماي خريد ماشين ظرفشويي سامسونگ + معرفي ويژگي ظرفشويي سامسونگ
 

اين‌گونه طراحي بيشتر بر روي دستگاه‌هاي سايدباي‌سايد و يا دستگاه‌هاي درب فرانسوي به كار گرفته شده است.

 محفظه خاص و ويژه با امكان تنظيم دما:

بعضي از انواع يخچال‌ها اين قابليت تنظيم دما را دارند. به‌عنوان‌مثال مي‌توان دماي يك محفظه را بالاتر و يا پايين‌تر از بقيه دماي يخچال تنظيم كرد تا براي نگه‌داشتن ماهي و گوشت، بيشتر و بهتر مورداستفاده قرار گيرد.

5- اندازه و مصرف انرژي

يكي از انواع لوازم‌خانگي كه جز پرمصرف‌ترين وسايل برقي به‌حساب مي‌آيند يخچال‌ها هستند كه نقش زيادي در رقم‌هاي وجود داشته روي قبض برق را ايفا مي‌كنند وبايد براي خريد يخچال فريزر دقت كرد؛ ولي در حال حاضر با وجود فناوري‌هاي جديد و پيشرفته مصرف برق يخچال‌ها به صورت چشمگيري پايين آمده است.

شركت‌هاي سازنده اين نوع لوازم‌خانگي هم به‌عنوان يكي از مهم‌ترين ابزاري كه براي بازاريابي يخچال‌هاي خود استفاده مي‌كند مصرف انرژي را ذكر كرده‌اند. در موقع خريد يخچال فريزر بايد نگاهي به مصرف برق دستگاه داشته باشيد يخچال‌هايي را كه مصرف انرژي كمتري دارند در مقابل يخچال‌هاي پرمصرف در طول چند سال مي‌توان تا چند صدهزار تومان از نظر هزينه برق صرفه‌جويي مي‌شود.

اندازه و مصرف انرژي

براي فهميدن و مقايسه كردن مصرف انرژي انواع يخچال‌ها بايد به برچسبي كه بر روي بدنه دستگاه چسبانده شده است نگاه كنيد. بر روي اين برچسب كه برچسب انرژي وامدارد اطلاعاتي مانند مصرف سالانه انرژي و اندازه و ميزان صداي توليد شده كه در موتور يخچال وجود دارد مشخص شده

و همچنين مصرف انرژي يخچال به صورت رده‌بندي قرار گرفته است كه اين رده‌بندي كه از حروف A+(بهترين مصرف انرژي) تا حرف D(بيشترين مصرف انرژي) درجه‌بندي‌شده است را مي‌توان يك معيار خوب براي مصرف انرژي يخچال موردنظر قرارداد.

براي مصرف انرژي استفاده كردن از موتورهاي خطي اينورتر در دستگاه‌هاي جديد و نوع و يا به‌كارگرفتن تكنولوژي‌هاي بهينه تأثير قابل‌توجهي در مصرف كم انرژي در برابر دستگاه‌هاي قديمي كه در آن از كمپرسورهاي معمولي استفاده مي‌كردند را دارد.

سخن پاياني

شما در اين مقاله با راهنماي خريد يخچال فريزر آشنا شديد. همچنين از قابليت ها و امكانات آنها در هنگام خريد آگاه شديد. اگر سوال يا نظري داريد آن را در كامنت مطرح كنيد تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

چند درصد از فضاي يخچال و فريزر را استفاده كنيم؟

در مورد يخچال تفاوتي ندارد چون دماي يخچال دماي خيلي پاييني نيست ولي در مورد فريزر هرچه فضاي داخلي آن پر تر باشد باعث ميشود اقلام ديگر نيز يخ بزنند و دماي فريزر در حد پاين و بهينه حفظ شود.

چه نوع يخچال فريزر را بخريم؟ ايراني يا خارجي؟

در حال حاضر باتوجه‌به اين مطلب كه قيمت يخچال‌هاي خارجي در بازار بسيار بالا رفته است تقاضا در بازار براي توليدات ايراني بالا رفته و به صورت چشمگيري افزايش پيدا كرده است و همين علت در بين شركت‌هاي ايراني توليدكننده يخچال فريزر رقابت شديدي به وجود آمده است. پس در نتيجه يخچال فريزر ايراني مي تواند گزينه مناسبي براي خريد يخچال فريزر باشد.


نوشته شده در تاريخ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی