اشكانيان
 
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

۱۲ ايده كم خرج براي تغيير دكوراسيون خانه در عيد نوروز با كمترين هزينه

kitchen decorationرنگ كردن صندليها هم يك ايده كم هزينه تغيير دكوراسيون است. شما ميتوانيد با تغيير رنگ صندليها به رنگهاي شاد يا پاستيلي يك تغيير اساسي در ظاهر خانه ايجاد كنيد. يك ايده كم هزينه تغيير دكوراسيون در خانه اين است كه يك ميز در يك گوشه از خانه قرار دهيد و روي آن انواع شمع در اندازهها و رايحههاي مختلف قرار دهيد. يك مكان جذاب كه با روشن كردن شمعها همه توجهها را به خود جلب ميكند و نور و عطر ملايم آن فضاي دوست داشتني در خانه به وجود ميآورد. براي رنگ بخشيدن به ظاهر مبلمان و اتاق خوابتان، ميتوانيد از چند رنگ كوسن رنگي استفاده كنيد. براي جلوه بخشيدن به اتاق خوابتان هم بهتر است سري به كمد رختخوابها بزنيد و چند بالشت با روكشهاي رنگي روي تخت بچينيد و ببينيد كه فضاي اتاق خوابتان چقدر دنجتر و جذابتر خواهد شد. يك ايده كم هزينه ديگر براي تغيير دكوراسيون اين است كه بار ديگر به دكوراسيون منزلتان نگاه بيندازيد و ببينيد كه چطور ميتوانيد چيدمان بهتري داشته باشيد.

  1. يك نور مخفي خفيف براي شبها در نظر بگيريد
  2. انجمن طراحان داخلي آمريكا
  3. ماشين ظرفشويي: ۴.۵ ميليون تومان
  4. سفيد استخواني
  5. پردههاي ساده
  6. پريز هاي پوشش دار و جمع كننده كابل ها
  7. معرفي يك يا 2 كابينت ساز ارزيابي شده در شهر شما
  8. دكوراسيون داخلي مدرن

kitchen decorationاين سايت به شما كمك ميكند با كمترين هزينه بهترين دكوراسيون را داشته باشيد. اين سايت نيز يكي از پرطرفدارترين سايت ها در زمينه طراحي دكوراسيون است كه معمولا ايده هايي با هزينه كم و قابليت اجراي بالا دارد. همچنين شما ميتوانيد در اين سايت ايده هاي خود را با ديگران به اشتراك بگذارند. اين سايت در سال 2016 توسط طراح داخلي shruthi راه اندازي شد و ايده هايي را ارائه مي دهد كه با استفاده از آن ها مي توان طراحي دكوراسيون داخلي منزل را با سبك زيبا هندي تلفيق نمود. البته در اين سايت شما شاهد تلفيق هنرمندانه سبك مدرن و هندي خواهيد بود. مديران اين سايت معتقد هستند كه سايت آن ها برترين سايت در زمينه طراحي و دكوراسيون داخلي منزل مي باشد. آن ها سعي دارند با تركيب مناسب اشيا و مكان ها دكوراسيون هر منزلي را به بهترين شكل ممكن تغيير دهند. نرم افزار اسكچ آپ به عنوان يكي از بهترين نرم افزار هاي طراحي دو بعدي و سه بعدي شناخته مي شود.

يك رشته در رنگ هاي انتخابي خود ايجاد كنيد.

kitchen decorationاين افراد تصميم ميگيرند كه عمدتاً از رنگهاي تك رنگ استفاده كنند، اما شما ميتوانيد رنگهاي روشن را انتخاب كنيد، به خصوص در طرحهاي متعدد. همچنين، لازم نيست كه شامل املاي حروف نام كودك باشد. هنرهاي ديواري مانند مواردي كه در اينجا وجود دارد راهي عالي براي الهام بخشيدن به رشد كودك شما از طرق مختلف است. اين نقاشيهاي ديواري فيل و زرافه يادگيري بصري را تقويت ميكند، مهارتهاي هنري و نوآوري را در كودك شما ايجاد ميكند. علاوه بر اين، آنها فرهنگ و هويتي را ايجاد مي كنند كه مي خواهيد كودك شما در سن بلوغ آن را تجسم كند. ايجاد فضايي نرم و آرام براي استقبال از نوزاد در صدر فهرست كارهاي مادر قرار دارد. براي كساني كه صنايع دستي را دوست دارند، حتي اگر خودشان خلاق نباشند، اين آويز بامزه يك پروژه عالي است كه به اضافه كردن رنگ پاستلي و بافت نرم به اتاق كمك مي كند. يك رشته در رنگ هاي انتخابي خود ايجاد كنيد. ممكن است بخواهيد يك حس مينيماليستي مدرن داشته باشيد، بنابراين از يك رنگ تك رنگ استفاده كنيد كه واقعاً به ديوار سفيد شما ميپيچد.

هر اتاق را به رنگ دلخواه خود رنگ آميزي كنيد.

درب اتاق مهمان را ببنديد و مدتي آن را فراموش كنيد. اكنون كه انجام عمليات دكوراسيون منزل خود را در يك اتاق انجام داده ايد، همان مفهوم را در نظر بگيريد و بر يافتن مهم ترين قطعه در اتاق تمركز كنيد. بزرگ ترين قطعه در اتاق معمولاً مهم ترين و گران ترين قطعه است. به همين دليل مهم است كه با آن يك قطعه شروع كنيد و از آنجا كار خود را ادامه دهيد. مثلا در يك اتاق ناهارخوري، با جابجا كردن و چيدمان وسايل روي ميز ناهار خوري شروع كنيد. براي اتاق نشيمن خود ابتدا مبلمان خود را انتخاب كنيد يا اگر مي خواهيد، جاي آن ها را تغيير دهيد. در اتاق خواب شما نيز، تخت مهمترين قطعه در اتاق است. نكته تزئين حرفه اي: بزرگترين قطعه اتاق احتمالاً جايي است كه بيشترين پول را صرف تهيهي آن كرده ايد. اين قطعه معمولاً بيشترين استفاده را در اتاق شما دارد، بنابراين كيفيت آن مهم است. پس به همين جهت اين قطعه را با بهترين كيفيت تهيه كنيد. يكي از ساده ترين و ارزان ترين روش هاي استفاده از يك ديوار خالي، نقاشي روي آن است! هر اتاق را به رنگ دلخواه خود رنگ آميزي كنيد. بهترين قسمت اين است كه اگر رنگ آن را دوست نداريد، هميشه مي توانيد آن را دوباره رنگ كنيد.

المانهاي اين نوع معماري در جاي جاي خانه ديده ميشود و مردم به اصلاح ميگويند ميخواهيم دكور و چيدمان مزل شيك و مدرن باشد. البته خود معماري و دكوراسيون مدرن ويژگيهاي مشخصي دارد كه شايد در ايران زياد به آن توجهي نشده باشد و به گونهاي معماري شيك و مدرن ايرانيزاسيون شده باشد. امروزه افراد زيادي به طراحان داخلي ميگويند ديزاين منزل من بايد شيك باشد اما بهتر است نوع طراحي كه در نظر دارند با طراح مطرح كنند تا آن ها بتوانند راحتتر با ذهنيت شما از كلمه شيك آشنا شوند. ديواركوب منزل چيست و چه نقشي در دكوراسيون داخلي خانه ايفا ميكند؟ معماري مدرن ويژگيهاي مشخصي دارد. بيشتر جوامع از اين نوع معماري و طراحي داخلي بهره بردهاند. بافت، به فضا عمق ميدهد و همچنين باعث لذت بصري است. ايجاد بافت، فقط به رنگ كردن ديوار نيست، بلكه شما ميتوانيد با به كار بردن لوازم تزئيني، به فضا بافت دهيد. ديوارها جزء جدانشدني از طراحي مدرن و خانهها هستند كه اتفاقاً در حق آنها بسيار كوتاهي ميشود.

بهترين اندازه ارتفاع تخت ۳۵ تا ۴۰ سانتيمتر است.

متناسب با بودجهاي كه در اختيار داريد، تختهاي مناسب را بررسي كرده و بهترين آن را خريداري كنيد. اندازه تخت خواب، جنس تشك، يك نفره يا دو نفره بودن تخت خواب و جنس تخت از جمله مهمترين عواملي هستند كه در قيمت تخت خواب تاثير دارند. شما در فروشگاه ايران دكور متناسب با بودجهاي كه در اختيار داريد، ميتوانيد انواع مختلفي از تختخوابها را خريداري كنيد. هنگام خريد تخت خواب مناسب حتما بايد به ارتفاع تخت دقت داشته باشيد. اگر ارتفاع تخت بيش از حد كم باشد، علاوه بر اين كه باعث جمعشدن زانوها شده و به سلامت پاي شما آسيب ميرساند، مرتب كردن آن نيز كار سختي است. از سوي ديگر اگر ارتفاع تخت بسيار بالا باشد امكان افتادن شما از روي تخت وجود دارد. بهترين اندازه ارتفاع تخت ۳۵ تا ۴۰ سانتيمتر است. ارتفاع تختهاي بزرگسال با تختهاي كوچك متفاوت است و در هنگام خريد تخت براي كودكان بايد به ارتفاع مناسب براي آنها دقت كنيد.

حجم وسيعي از تحقيقات از اين ايده حمايت ميكند.

kitchen decorationاغلب اوقات، دنيا پر از اضطراب و تنش است و با دور نگه داشتن اين سردرگمي ها، خانه مي تواند تبديل به پناهگاه امن براي شما شود. با الگوها بازي كنيد، اثاثيه خود را با هم تركيب كنيد، اثاثيه عجيب و غريب را روي ديوار قرار دهيد. داشتن حس ماجراجويي زماني كه صحبت از خانه شما مي شود نيز مي تواند سبك متفاوتي به آن بدهد. در اوايل قرن بيستم، نظريهپرداز و روانپزشك سوئيسي، كارل يونگ (Carl Jung)، اين نكته را بيان كرد كه خانه بسيار نمادين و روانشناختي است. او استدلال كرد كه خانههاي ما، بازتابي از خود ما و هويت ما هستند. بنابراين، چگونگي ساختن اين فضا، ارتباط نزديكي با حالت دروني و وضعيت ذهني ما دارد. حجم وسيعي از تحقيقات از اين ايده حمايت ميكند. مطالعاتي همچون چگونگي تأثيرات محيط اطراف بر خلق و خو و رفتار و… با كمال تعجب، همه چيز از نحوه چيدمان مبلمان گرفته تا ميزان ورود نور خورشيد به اتاق مي تواند بر سلامت روح و جسم شما تأثير گذار باشد.

گاهي ممكن است اتاق نوجوان شما فضاي كافي براي تمام امكاناتي كه ميخواهد نداشته باشد، در اينصورت ميشود از مبلمان چندمنظوره استفاده كرد؛ تختهاي تاشو، تركيب تخت و ميز يا تخت و كشو و … شايد در گذشته اتاق نوزاد و كودك اهميت چنداني نداشت اما امروزه تاثير اين قضيه ثابت شده است، چون مستقيما در روحيه و شخصيت نوزاد و كودك تاثيرگذار است. طراحي دكوراسيون داخلي اتاق خواب كودك بايد از دو جنبه بررسي شود؛ بحث ايمني فضا و روانشناسي. براي اتاق خواب نوزاد بيشترين مساله ايمني آن در تخت خواب است؛ پس محافظ تخت اهميت زيادي دارد. مسلما اتاقي كه براي كودك و نوزاد طراحي ميشود بايد شاد و سرزنده با تركيبي از رنگهاي ملايم و پر انرژي باشد. استفاده از طرحهاي كودكانه روي ديوار يا زمين (فرش) به رشد ذهني كودك كمك ميكند. تاثير نور در رشد موضوع مهمي در بحث تربيت كودك است، پس به وجود نور طبيعي حدالامكان يا نورپردازي مصنوعي صحيح توجه كافي داشته باشيد.

دكوراسيون خانه

آينه با عنصر انعكاسي خود مي تواند نور بيشتري را در طراحي خانه هاي كوچك ايجاد كند و با گستردگي انعكاس تصاوير بعد جديدي را در خانه شما ايجاد مي كند. خوشبختانه در عصر كنوني بر اساس شيوه هاي مدرن و بسيار زيبايي كه در طراحي و برش متفاوت آينه ها به وجود آمده به راحتي مي توان فضاي خانه را عوض كرد. شما نيز مي توانيد بسته به متراژ و ارتفاع ديوارهاي خانه تان آينه مورد دلخواه خود را انتخاب كرده و با انتخاب بهترين جا براي نصب آن تغييرات چشم گيري را براي خودتان ايجاد كنيد. فضاهاي پنهاني كه بالاي درهاي اتاق ها، و بالاي كابينت هاي آشپزخانه ها وجود دارند، محيط مناسبي براي تعبيه قفسه ها، كمدها و طبقات مختلف مي باشند. اسـتفاده از قفسه هاي باز در اتاق ها، بسيار كاربردي و شيك خواهد بود و مي تواند بـه عنوان كتابخانه هايي از كف تا سقف اتاق، براي قرار دادن كتاب ها، وسايل تزئيني و كلكسيوني ساخته شوند.

  • چه تفكري در پشت طراحي به سبك معاصر بوده است؟
  • سبك دكوراسيون: تلفيقي از مدرن و سنتي
  • تاثير فضاي بيروني بر فضاي داخلي
  • جمعآوري نمونههاي تصويري
  • رفع ايرادات و تعميرات
  • مبلماني با ارتفاع كم
  • سفيد عاجي
  • محيط بازي كودك

kitchen decorationآشپزخانه پر از وسايل ريز و درشت است و همين موضوع دست ما را براي تغيير دكوراسيون باز ميگذارد. كمهزينهترين راه براي تغيير دكوراسيون دوختن پرده، روميزي، دستگيره و پيشبند با پارچههايي به رنگ سال ۱۴۰۱ است. اگر ميخواهيد كمي بيشتر هزينه كنيد تغيير رنگ كابينتها است. ظاهرشان را به دو روش ميتوانيد تغيير دهيد، يا از برچسب لمينت به رنگ جديد استفاده كنيد يا يك سري كابينت جديد نصب كنيد. خريد چند وسيلهي برقي آشپزخانه جديد، چند شاخه گل تازه و سرويس صبحانهخوري به رنگ سال ۱۴۰۱ هم ميتواند به تغيير دكوراسيون آشپزخانه كمك كند. تغيير دكور اتاق نشيمن راحتترين بخش اجراي دكوراسيون جديد براساس رنگ سال ۱۴۰۱ است. به تعداد بالشتكهاي روي مبل كاور كوسن به رنگ جديد بخريد و روكشها را تغيير دهيد. قدم بعدي تغيير پردهي اتاق نشيمن است. ميتوانيد تمام پردهها را به رنگ Viva Magenta بزنيد يا اينكه با رنگ پايهي دكوراسيون تركيب كنيد. مثلا اگر مبل و فرش طوسي است، پردهها را با تركيب رنگ سال ۱۴۰۱ و طوسي بدوزيد و نصب كنيد.

در اينجا بيشتر به بررسي وب سايت طرح براي كافي شاپ.


نوشته شده در تاريخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی