اشكانيان
 
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

خريد تلويزيون سامسونگ

samsung tvتلويزيون يكي از مهمترين لوازم برقي خانه است. همچنين خريد آن نياز به كمي تحقيق و حساسيت دارد. اگر مدت كوتاهي در اينترنت جستجو كنيد، حتما برند Samsung از ساير برندها بيشتر به چشمتان خواهد خورد. تلويزيون سامسونگ داراي امكانات ويژهاي است كه باعث لذت بخش تر شدن تماشاي فيلم و برنامههاي تلويزيوني مي شود. علاوه بر امكانات نرم افزاري كه براي Samsung TV در نظر گرفته شده است، طراحي زيبا و چشم نواز آن نيز باعث شده است تا مشتريان متناسب با فضاي خانه و دكوراسيون منزل خود اقدام به خريد تلويزيون سامسونگ كنند. يكي ديگر از ويژگيهاي بارزي كه به چشم مي خورد، بازه قيمتي دستگاهها ميباشد. اغلب تلويزيونهاي ارائه شده در سايت مولودي مال محصول سال ٢٠٢٢ - ٢٠٢١ و ٢٠٢٠ است. چراكه قصد داريم تا جديدترين تلويزيون هاي سامسونگ را براي شما عزيزان تامين كنيم. هر نسل نسبت به نسل قبلي خود بهبود يافته و داراي رابط كاربري آسانتري مي باشد. به همين دليل تماشا كردن تلويزيون را براي شما لذتبخشتر خواهد كرد. اگر به دنبال تهيه جهيزيه هستيد، به شما توصيه ميكنيم سراغ مدلهاي اقتصادي برويد. اگر براي كاربري حرفهاي مانند گيمينگ و يا كاري به تلويزيون نياز داريد، حتما مدلهايي را تهيه كنيد كه داراي امكانات تصويري ويژهاي باشند. در ادامه محبوبترين سريها را با هم بررسي خواهيم كرد. در صورت نياز به مشاوره ميتوانيد با شمارههاي قرار داده شده در بخش پاييني سايت تماس حاصل نماييد يا در شبكههاي اجتماعي مولودي مال پرسشهاي خود را مطرح كنيد. كارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

تلويزيون سامسونگ اصل كره

قيمت تلويزيون سامسونگ ديجي كالاشركت سامسونگ براي اين سري از تلويزيون هاي ارزان قيمت خود گامي فرا تر از صفحه نمايش هاي ال اي دي گذاشته و بعضي از تلويزيون هاي خود را به صفحه نمايش كريستالي مجهز كرده است. تلويزيون TU8000 با صفحه نمايش كريستال از سوي كمپاني محبوب سامسونگ در سال 2020 راهي بازار شده است. اما تفاوت تلويزيون هاي كريستال با تلويزيون هاي LED در چيست؟ تكنولوژي كريستال به كمك تكنولوژي Crystal Display نسبت به تلويزيون هاي ال اي دي معمولي طيف رنگ هاي گسترده تري را توليد مي كند و باعث واقعي تر شدن تصاوير بخصوص محتواي HDR مي شود. تلويزيون كريستالي 85TU8000 سامسونگ نسبت به تلويزيون هاي ال اي دي معمولي حجم رنگ بيشتري را نيز نمايش مي دهد به همين دليل تصاوير با عمق بيشتري در اين تلويزيون نمايش داده مي شوند. يكي ديگر از دلايلي كه Samsung TU8000 را يك تلويزيون كريستالي مي دانند برخورداري اين تلويزيون از پردازشگر كريستالي يعني Crystal Processor است كه از كيفيت تصوير 4K پشتيباني مي كند.

در اين حالت تلويزيون كاملا با محيط خانه شما هماهنگ شده و زيبايي خاصي به محيط خانه شما مي بخشد. دقت ويژگي تصوير پس زمينه در حالت Ambient Mode به عواملي مانند موقعيت تلويزيون، طرح، الگو و رنگ ديوار دارد. تلويزيون جديد سامسونگ TU8000 داراي قابليت Tap View مي باشد. به اين ترتيب شما مي توانيد عكس ها، فيلم ها و حتي آهنگ هاي داخل موبايل خود را تنها با انتخاب اين گزينه روي تلويزيون پخش كنيد. وقتي شما روي گزينه Tap View مي زنيد موبايل شما به صورت خودكار محتواي در حال پخش را روي تلويزيون Mirror مي كند. به اين ترتيب خيلي سريع و راحت مي توانيد از قابليت Screen Mirror در اين تلويزيون استفاده نماييد. قابليت Tap View تنها با موبايل هاي سازگار با آن كار مي كند. اين قابليت تنها زماني كه موبايل شما روشن است كار مي كند. اين قابليت ممكن است در زمان عرضه تلويزيون در دسترس نبايد و در آينده توسط يك آپديت به تلويزيون اضافه شود.

بعد، انتخاب OK .

وقتي اتصال كامل شد ، تلويزيون شما به سرورهاي سامسونگ دسترسي پيدا مي كند. را انتخاب كنيد OK . شرايط و ضوابط Smart Hub ، خط مشي رازداري را مرور كرده و سپس ” من با همه موافقم” را انتخاب كنيد . بعد، انتخاب OK . اگر تلويزيون شماست شبكه بي سيم شما را نمي بيند، يا در اتصال به اينترنت با مشكل روبرو هستيد ، مي توانيد فعلاً از اين مرحله رد شويد و از سايت ما بازديد كنيد راهنماهاي عيب يابي. توجه : اگر نمي خواهيد حساب Samsung خود را ايجاد يا وارد سيستم شويد ، پيكان را در گوشه سمت راست بالاي صفحه انتخاب كنيد تا از اين بخش عبور كنيد. براي استفاده از سرويس ها يا برنامه هاي خاص در تلويزيون شما به حساب سامسونگ نياز است. به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد فيلم يا نمايش را از تلويزيون اجاره كنيد يا بخريد ، به حساب سامسونگ خود احتياج داريد.

samsung tvاين تلويزيون به عنوان يك تلويزيون ارزان قيمت براي بازي كردن مناسب است اما اگر به صورت حرفه اي بازي مي كنيد بايد به سراغ تلويزيون هاي پرچم دار برويد. تلويزيون 55TU8000 داراي سيستم صوتي 2 كاناله است و بلندگوهاي آن در مجموع از توان خروجي 20 وات برخوردار جديدترين تلويزيون هاي سامسونگ هستند. اين ميزان از صدا براي يك تلويزيون 55 اينچ مناسب است، ولي اگر به صداي قدرتمندتري احتياج داريد بايد به سراغ ساندبار يا سيستم صوتي حرفه برويد. سامسونگ به كمك تكنولوژي Dolby Digital Plus كيفيت صداي اين تلويزيون را بهبود مي بخشد. اين تلويزيون داراي تكنولوژي Dialog Enhancement است و صداي ديالوگ ها را تقويت مي كند تا شما ديالوگ ها را راحت تر بشنويد. همچنين داراي قابليت Multiroom Link است و اجازه مي دهد تا شما آهنگ مورد علاقه خود را روي ساير سيستم هاي صوتي كه در اتاق هاي ديگر داريد پخش و كنترل نماييد. اين تلويزيون داراي بلوتوث نسخه 4.2 است و به كمك قابليت Blutooth Audio و Sound Mirroring به شما اجازه مي دهد تا آهنگ مورد علاقه خود را از موبايل هوشمند خود روي تلويزيون پخش نماييد.

كه گاهي با تلفظ غلط، گالكسي يا گالاكسي خوانده ميشود، مجموعهاي از دستگاههاي هوشمند است كه توسط سامسونگ الكترونيكس توليد و عرضه ميشوند. اين مجموعه شامل تلفن همراه، فبلت، تبلت، لپتاپ، ساعت هوشمند و هدفون است. سامسونگ گلكسي محبوبترين و پر فروشترين سري گوشي حال حاضر در جهان است. گوشيهاي هوشمند سامسونگ معمولاً از سيستمعامل اندرويد بهره ميبرند. با اين حال، گلكسي تب پرو اس (به انگليسي: Galaxy Tab Pro S) اولين دستگاه از اين سري بود كه با مايكروسافت ويندوز عرضه شد. سامسونگ همچنين يك سيستم عامل اختصاصي به نام تايزن را نيز به وجود آورد كه سيستم عامل موفقي نبود و استفاده از آن محدود به چند دستگاه شد. سامسونگ در نمايشگاه بينالمللي سيئياس ۲۰۱۶، از اولين ساعت هوشمند سري گلكسي با نام گلكسي واچ رونمايي كرد. و آن را در سپتامبر ۲۰۱۹ عرضه كرد. ↑ "Broken screens delay Samsung Galaxy Fold launch" (به انگليسي). ↑ "Samsung Galaxy Fold: Price (it's a lot!), release date, تلويزيون سامسونگ ال اي دي availability (Updated)".

  • صفحه نمايش Dynamic Crystal Display
  • يو ال اي دي (ULED)
  • تلويزيون سري 8 سامسونگ
  • تكنولوژي 4K Upscaling براي افزايش رزولوشن تصاوير در حد 4K
  • Input Signal Plus را انتخاب كنيد
  • پشتيباني از اينترنت اشياء يا IoT
  • فناوري Quantum HDR 4x
  • اندازه صفحه نمايش

سامسونگ از AirPlay 2 نيز پشتيباني مي كند و شما مي توانيد دستگاه هاي شركت Apple را نيز به تلويزيون متصل كنيد. اين تلويزيون داراي قابليت Tap View مي باشد و شما مي توانيد به راحتي و خيلي سريع محتواي مورد نظر خود را از موبايل روي تلويزيون پخش كنيد. همچنين داراي قابليت Multi-View است و شما مي توانيد دو محتواي مختلف را همزمان در كنار يكديگر در تلويزيون مشاهده نماييد. سامسونگ در اين تلويزيون از قابليت Remote Access نيز استفاده نموده است و شما مي توانيد از طريق تلويزيون به دستگاه هايي كه از اين پروتكل پشتيباني مي كنند متصل شده و كار هاي خود را از دور انجام دهيد. اين تلويزيون داراي قابليت TV Sound to Mobile نيز مي باشد و شما مي توانيد صداي تلويزيون را روي موبايل منتقل كنيد و با هدفون يا هندزفري بشنويد. اين قابليت براي كساني كه در شب به تماشاي تلويزيون مي پردازند و نمي خواهند صداي تلويزيون براي كسي مزاحمت ايجاد كند مناسب است.

زيرا اين تلويزيون ها رزولوشن گسترده تري دارند و معمولاً قيمت تلويزيونهاي 4k در مقايسه با FULL HD بيشتر است و قيمت تلويزيون FULL HD است در مقايسه با تلويزيون HD بالاتر ميباشد. نكته مهم ديگري كه در خريد تلويزيون بايد مورد توجه قرار بگيرد پورت ها و درگاههاي ارتباطي ميباشد. قاب پشتي تلويزيون پرتغال درگاههاي مختلفي مانند USB مجهز شده است با استفاده از اين پورت شما ميتوانيد فيلمها و عكسهاي شخصي خودتان را از ساير دستگاهها برداشته و بر روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون مشاهده كنيد. همچنين برخي از تلويزيونها اين قابليت را دارند كه آنها را به ديوار متصل كرده و با استفاده از براكت تابلو ديواري بسيار شيك را ايجاد كنيد. تلويزيونها از نظر قابليت هوشمند بودن به دو دسته تلويزيونهاي اسمارت و معمولي تقسيم بندي ميشوند. تلويزيونهاي اسمارت قابليت اتصال به اينترنت دارد و شما ميتوانيد در اينترنت جستجو كنيد و حتي گوشي همراه خود را به تلويزيون متصل كنيد. خريد تلويزيون به صورت اينترنتي راهكار به صرفه اي است كه براي شما وجود دارد به خصوص در ايام كرونا توصيه ميكنيم كه به جاي خريد تلويزيون حضوري به دنبال خريد تلويزيون اينترنتي باشيد.

  • كنسول بازي - ايكس باكس
  • پهناي باند HDMI ۲.۱ در هر چهار پورت
  • كابل برق
  • عدم برخورداري از نمايشگر كريستال
  • خروجي صداي ديجيتال اپتيكال
  • فناوري Remote access
  • پشتيباني از نرم افزار SmartThings سامسونگ روي موبايل
  • هزينه عمليات در هنگام خريد پرداخت ميشود

استاندارد HDR كه به معناي محدوده ديناميكي بالاست، تصاويري زنده و چشم نواز تر را به بيننده نشان خواهد داد. اين استاندارد كه در واقع High Dynamic Range نام دارد، يكي از مهمترين استانداردهاي ويدئويي در دنيا به حساب مي آيد. تلويزيون Samsung TU8300 با پشتيباني از HDR جزو يكي از از اين تلويزيون ها به حساب مي آيد. و HLG پشتيباني شده است. به كمك آنها قادر خواهيد بود تا به راحتي محتواي HDR را پخش كنيد. فناوري اچ دي آر در واقع وظيفه بهبود كنتراست و رنگ تصاوير را برعهده دارد. استفاده شده در اين محصول ورژن ارتقاء يافته HDR10 است. فرمت مذكور برخلاف HDR10 عمليات بهبود كنتراست و رنگ را بصورت ثابت در كل زمان پخش محتوا انجام نخواهد داد بلكه اين عمليات ديناميكي بوده و در هر صحنه مورد بررسي قرار مي گيرد. همين امر باعث شده تا كنتراست و رنگ تصاوير نسبت به هر صحنه تنظيم شود و تجربه بهتري از تماشاي برنامه مورد علاقتان را براي شما رقم بزند.

بايدها و نبايدهاي تلويزيون سامسونگ

اگر شما هر گونه سوالي در رابطه با كجا و نحوه استفاده از تلويزيون سامسونگ قيمت امروز داريد، مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.


نوشته شده در تاريخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی